dinsdag, augustus 28, 2007

Koekje van eigen deeg


Dat hadden de heren persfotografen nog niet meegemaakt. Ik haalde een cameraatje tevoorschijn terwijl ze de presentatoren van Radio 1 aan het vastleggen waren. Eentje pruttelde tegen: wij worden zelf niet graag gefotografeerd. Dat kan ik me voorstellen. Zoals radiopresentatoren zelf niet graag worden geïnterviewd. Ik toonde geen genade en heb afgedrukt.

(Vlnr: De Morgen, Het Belang, ANP, Het Laatste Nieuws, Belga)

Lastig hoor, antwoorden op vragen over een radioprogramma dat je nog moet gaan maken. Niet dat ik mij met Leonardo wil vergelijken maar ik doe het toch: 't is een beetje zoals die journalist die aan Da Vinci vroeg wat hij ging schilderen. Meer dan een glimlachende madam kunt ge daar niet op antwoorden, he.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

alvast veel succes

29 augustus, 2007 10:45  

Een reactie posten

<< Home