Commercie slaat toe te blog
Wat zou u doen: ze bieden me een Bongo-bon aan. Het enige wat ik moet doen is een recensie schrijven op mijn blog. In de begeleidende mail noemen ze de actie uitdrukkelijk "geen reclame" en mij "een invloedrijk blogger". Beweer dan maar is dat dat allemaal niet waar is...
Ik denk dat ik ga vallen voor de commercie. En ik zal vermoedelijk niet de enige zijn. Als u tussen nu en half december her en der op het interwijde web verslagjes van Bongoweekendjes ziet verschijnen, weet u wat het is: géén reclame.
Ik denk dat ik ga vallen voor de commercie. En ik zal vermoedelijk niet de enige zijn. Als u tussen nu en half december her en der op het interwijde web verslagjes van Bongoweekendjes ziet verschijnen, weet u wat het is: géén reclame.
Labels: bloggen
12 Comments:
Ik ben jaloers!
Ik ook!
Geniet er van!
zolang je ook de negatieve dingen ervan vermeldt (als die er zouden zijn), is het niet echt reclame...
of hoogstens mond-aan-mond-reclame. En dat is -volgens mij- de meest eerlijke vorm van reclame...
geniet er maar van!
Over jaloezie gesproken. Hoe komen ze aan jouw adres en laten ze mij gewoon links liggen. Daar moet een reden voor zijn.
Zoals hierboven vermeld: het is mond-aan-mond. Of correct: we willen mond aan mond op internet stimuleren.
En ja, je schrijft wat je wel, positieve en negatieve bemerkingen. Recenseren en al.
groet
Pieter
Waarom zou je het ook niet doen? Enjoy!
Anders bekeken: maak een zin met de woorden journalist, kar en communicatiestrateeg...
Eigenlijk is dat toch niets anders dan hoe reisreportages worden gemaakt? Een reisorganisator, of dienst voor toerisme neemt je mee ter plekke, toont je helemaal gratis al het leuks en lekkers en boem: mooi verslag in de krant, met de bijgeleverde persfoto's van de cd-rom. Zo lang je geen leugens schrijft en duidelijk aangeeft wat goed én minder goed is, is dat toch allemaal geen probleem?
@Stijn. De Stijn van VTBVAB-magazine?
1. Ik ben geen taalpurist maar (zie ook "ik ben geen racist maar,...", "ik wil niet moeilijk doen, maar..." etc) het géén mond-aan-mond reclame. Het is wél mond-tot-mond reclame. En zeker geen mond-op-mond reclame. Dat komt van de mond-op-mond beademing.
2. Ik zou wel eens willen weten hoeveel bongo- en andere cadeaubons niet ingeruild worden. (Vergeten, verloren, te lang gewacht, vervallen...)Volgens halen cadeaubon-aanbieders dààr hun winst uit.
Je bent overigens niet de enige blogger die gratis bongo cadeaubonnen kan verkrijgen heb ik gemerkt ;-)
Desalniettemin schijnt bongo voor de niet-bloggers ook wat leuks in petto te hebben tijdens deze eindejaarsdagen, namelijk gratis verzending op bongo cadeaubonnen die u aankoopt via de online webshop (zie link).
Laat ik dan daar van profiteren ;-)
Een reactie posten
<< Home