vrijdag, september 14, 2007

Ah, collega's!

Lisbeth gaat binnenkort bloggen. Dinsdag, heeft ze me daarnet beloofd. Zou Lisbeth gezien hebben dat de online-collega die haar een plek op het web heeft bezorgd denkt dat Lisbeth Liesbeth heet?

Louis blogt, Kris blogt en vele anderen. 't Is allemaal nog maar pas en nog maar pril en ik ben eens benieuwd wie het gaat volhouden.

Siegfried blogt al langer, maar hij laat grote gaten vallen tussen twee postjes. Dat heb je met bedrijfsblogs: dat doe je omdat het je gevraagd wordt, niet vanwege een, euh, innerlijke drang.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Commentaar schrijven die niet bij de post past, soms ook sterker dan mezelf.
Ik schreef eens dat toerisme = prostitutie.

Deze link geeft daar een goed voorbeeld van:
http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/buitenland/583748

Sorry Koen voor de post-verontreiniging.
Ik kruip terug in mijn mand :-)

twrwlle: truweel in het Frans?

14 september, 2007 22:40  
Anonymous Anoniem said...

Woef, ik ben terug, waar is Gert?

Nee, ik wilde alleen zeggen: wie een marathon kan lopen; kan ook vele jaaaaaren blijven bloggen, hé.

goxqxi: bij GO denk ik nu aan het Gemeenschapsonderwijs = slim gevonden.

14 september, 2007 22:46  

Een reactie posten

<< Home